Alla inlägg den 29 november 2010

Av Isabelle - 29 november 2010 12:53

Hade nog gärna legat kvar under täcket hela dagen! Känner mig inte alls på humör idag om jag ska vara ärlig.. En sån där tråkig dag, ingenting att göra, börjar få lite panik och stress inför flytten, och inte kan jag njuta av det fullt ut heller, nu känner jag bara en massa press! Men det kommer väl framöver! Ska nog packa några kartonger ikväll så känns det bättre.. Ska även åka till mamma och sy en massa dukar eller kuddöverdrag.. Får se vad det blir, har ju fått en massa tyg.. Är nog mer inne på kuddar eller dukar, jag är ingen dukmänniska, det ser så gammaldags ut att ha dukar.. Gör det inte?! Jo det gör det nog.. Aja, nån duk kan man väl ha iallafall..


Julbordet igår var GRYMT bra!! Riktigt gott och riktigt skojsigt hade vi, jag skrattade så jag började gråta när jag fick höra Kim och M-T's roliga berättelser.. Herregud va tokigt allt kan bli! Så tack för igår allesammans, och tack Åhléns för det gooooda, fiiiiina julbordet! Nu har jag att se fram emot nästa julbord som Mitthem bjuder på, det är ju faktiskt redan nu på söndag.. Och det verkar vara andra advent då.. HJÄLP! Ingen julkänsla ännu! Tyvärr! Kan bero på att jag bor bland en massa kartonger, känns som att jag och Johan bor i en kartong.. Iof har vi ju gjort det i ca 2-3 år så det är ju ingen större skillnad.. Men jag vill flytta NU! Gör det ju faktiskt nästa vecka! =) Nästa onsdag, helt sjuuuuuukt, bara en vecka kvar snart..!


Jag är ledig nu idag och imorgon.. Sen jobbar jag onsdag-lördag, ledig söndag! Då på söndag blir det julbord och packa ner en massa i kartonger igen! Sen är jag ledig måndag, samma packning då, jobbar idag och onsdag, och på onsdagen hämtar älsklingen ut nycklarna! NIIIIIIICE! Köksbord är ju även köpt nu också. Det köpte vi på jysk för 4400 kr typ och då är det ett bord och 6 stolar.. Hade vi köpt bara 6 stola till ordinarie pris hade det gått på 4800 kr, så det känns riktigt riktigt bra måste jag säga! Här har ni det på bild.. men vi har ju som sagt 6 stolar istället.. =)


 


Kommer bli skiiiiiiiiiiiiiiiitnice! =D Jag vet inte om ni har sett soffan, men annars kan jag ju även lägga upp en bild på den! Fast vi har ju självklart köpt en svart..


   

Ja det kommer bli GRYMT fint tror jag! Ser fram emot att få flytta in!


Ha en bra dag allesammans, vi får se om jag i protest går och kryper ner igen!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards