Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Isabelle - 11 januari 2011 20:51

Kanske lite tidigt med vår/sommar färgerna, men jag var så sugen att sätta upp det jag köpt, och det blev så FINT =)! Nu kommer kanske våren snart..


Jag som klagat på att alla varit så tidiga med vår och sommar.. Katalogerna fick man med första posten i januari, ca den tredje eller något! Helt sjukt haha..! Men nu har jag också gjort lite vårfint =) Hoppas älskade gillar det! Jag är jättenöjd iallafall, några smådetaljer snart, så det blir lite mer grönt i köket, men annars så!

Har ju även bytt plats på vissa saker och lagt till en del.. Bilder kommer nedan!


Jobb imorgon 11-16, nice det! Även jobb nästa vecka som jag förstod det! Bra bra! Jag och Sikström som tänkte åka till Himlabadet imorgon, vi får ta det på torsdag istället! Blir ju kanonbra det! Nu blir det snart film, sen om en timme är det dags att hämta tvätten! Nu är det bara 10 dagar kvar tills älsklingen kommer hem! Räknar ner för varje dag! Längtar såååå!!!! =)


Bilder nu! Ha en bra kväll allesammans! Nyårsbilder finns på Facebook, orkar ej lägga upp några här tror jag.. Blev så många! Ni får se lägenheten här istället ;P!


            

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards