Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Isabelle - 17 januari 2011 19:35

Träningen gick väldigt bra, trött där framåt slutet men det är ju så det ska vara.. Nu kurrar magen igen så jag ska springa iväg och koka en massa broccoli!!


GUUUD vad gott med broccoli!!!


Jag får passa på medan Johan inte är hemma (han gillar nämligen inte broccoli).. hehe.. Nu ska jag därför gå iväg och ha en liten stund för mig själv med bara en massa broccoli!! =) Godnatt och sov gott!!


      

Av Isabelle - 17 januari 2011 13:34

Hallå Måndag! Vecka tre.. Ja det är redan vecka tre.. Och apropå TRE så har jag varit utan Johan i snart tre veckor.. Känns inge vidare! =( Nu tycker jag att han borde komma hem! Och som TUR är så kommer han hem på fredag.. Så det är bara idag, och TRE dagar till utan honom sen kommer han HEEEM!! Åh va lycklig jag kommer vara! Hihi va löjlig jag känner mig ;P.. That's me!


Mycket tre nu.. Tre är faktiskt ett av mina "turtal" eller snarare "alltid-väljer-om-jag-får-chansen-tal".. Tre känns liksom bra.. Jag har börjat övergå till två mer och mer, när det gäller att sätta upp saker på väggarna, eller ha saker bredvid varandra, då måste jag ha två. Går ICKE med bara en! Lustigt sånt där!


Nu är det iallafall vecka tre och jag har beställt två klänningar från H&M, dom kostade bara 99 kr styck. Typiska sommarklänningar, eller bara-gå-runt-i-hemma-klänningar! =) Nice nice.. En leopardmönstrad och en svart.. Får väl se hur dom är när dom kommer.. Sen har jag även beställt en present åt min älskade! Säger inge mer om den, om han skulle få för sig att läsa min blogg ;P.. 


Bilden är tagen från H&M's hemsida.. (http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S)


Nu undrar ni säkert vad det har med vecka tre att göra, men det är nämligen den här veckan de ska komma, enligt hemsidan.. Vi får väl se! Då får jag testa hämta ut paket på ICA, kan tänka mig att det är som på alla andra ställen, inga konstigheter!


I fredags så var vi på Himlabadet och relaxade! Mycket mycket nice! Efter det kollade vi på Let's Dance, och sen blev det sängen.. Vi var rätt trötta och dåsiga efter badet.. Och när jag säger VI menar jag Vicki och jag..


Sedan på lördag kom pappa och Lena förbi och kolla på lägenheten och fikade lite! Jag fick två ljuslyktor av Lena, jättefina! Precis sånna jag tittat på länge, så dom ska Johan få sätta upp på väggen när han kommer hem! Sätter jag upp dom blir det väl snett! Vet inte om man behöver borra eller om det går att skruva direkt i väggen? Aja, det får han fixa! =) Fick även jättefina blommor! Lila såklart! Hehe.. Passade jättebra på bordet!


  


Sen på eftermiddagen åkte jag och Vicki och varmkörde bilen en sväng till Alnö.. Efter det hämtade vi Tonya och vi handlade allt för middagen.. Vi fick gå in på ICA tre gånger, för vi glömde saker hela tiden! Men till slut hade vi allt och åkte hem och började med maten.. Tonya gjorde det mesta, JÄTTE JÄTTE gott blev det! Vi fick bruschetta till förrätt, potatis (som varit i ugnen med kryddor) och kyckling stekta i några amerikanska kryddor till varmrätt och chokladfondue med frukter till efterrätt! Mycket mycket gott! Där kollade vi även på film, gick någon på TV, om jag minns rätt var det "My girls best friend" eller "My best friends girl" vet inte vilken ordning det kommer, men den såg vi iallafall haha! Så insatt var jag ;P..

Och så fixade hon naglarna på mig och Vicki.. Vicki fick lila med vita prickar, och jag fick blå med vita ränder.. Riktigt snyggt blev det! Tonya är så duktig på att måla naglar!


  


Det här var innan jag tog bort allt som hamnat utanför! Mycket mycket fint! =)


Sen igår så bakade vi hela dagen! Vi bakade moccarutor, bullar, sockerkakor och muffins.. Och idag testade jag göra cupcakes av mina muffins.. Blev JÄTTEGOTT kan jag säga.. MUMS.. Med grön karamellfärg! =) Fina blev dom! Haha eller så fina de kan bli när jag gör dom.. Allt är ju relativt!

Sen igårkväll kollade vi på Tranformers med Johans fet-surroundsystem.. Man får rysningar, va bra ljudet är! Ikväll blir det att kolla på tvåan!


Idag har jag än så länge bara varit och gymmat med Magda! Om nån timme ska jag på arbetsförmedlingen på uppföljning får vi se vad vi kommer fram till.. Och ikväll blir det kanske ett träningspass.. Isåfall blir det skivstång/intervall 75.. Hoppas hoppas jag åker, jag kommer vara så nöjd efteråt! Köpte ju kort idag, årskort på gym och jympa 1770 kr.. Så nu måste jag träna så jag tjänat igen kortet iallafall.. För ungdom kostar det ju 40 kr per pass, så idag har jag isåfall tjänat ihop 80 kr.. Då är det bara 1690 kvar! Och det är ca 42 pass.. Men det ska jag väl hinna mer iår?! Haha annars är jag dålig!


Aja, svammel, svammel! Nu vet ni vad som händer.. Imorgon jobbar jag 12-20, kanske att jag och Magda åker och gymmar innan.. Vi får se om vi orkar efter kvällens pass haha!


Ha en bra dag!

/Izzuz


ÄNDRA RUBRIK!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards