Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Isabelle - 26 januari 2011 11:32

Jag är så GLAAAAD! Allmänt glad bara hehe! Idag är en bra dag! Jag är ju även ledig idag, så jag ska ta vara på min lediga glada dag! Haha.. Idag ska jag försöka hinna med en storstädning, det behövs verkligen.. Dammet flödar!

Däremot har jag ju en negativ grej, jag hade en fruktansvärd nackspärr för någon vecka sen.. Och det känns som den är påväg tillbaka! Gör ont om jag har huvudet åt höger eller neråt! Så det blir tyvärr ingen träning ikväll som det var planerat.. Men vill inte att nacken ska bli värre! Så hemskt att ha ont i nacken! Så ikväll blir det bara mys med min älskade!!


Som Eva kommenterade om muffinsformen, en plåt.. En sån ska jag införskaffa mig.. Är perfekt att ställa formarna i, så dom inte flyter ut.. Så jag ska köpa två st tror jag, är bra att ha hemma!! Eller en stor! Jag som gillar att baka och greja också.. 


ÅH! Jag såg på TV nu att Sveriges mästerkock går på tv ikväll klockan 20.00 det måste man ju titta på.. Roligt svenskt program! Jag gillar svenska program, det vet alla som känner mig haha.. Engelska serier är inte min grej, och jag HATAR Family Guy! Det är den värsta serien som finns.. FY! Haha.. Men alla tycker olika! Simpson har jag lärt mig att titta på!


    



Nu ska jag kolla på några recept på hårda kakor, och se om jag har allt hemma så kanske jag bakar lite.. Innan det ska jag städa..! Ha en bra dag! Ha en GLAD dag!! =)

/Izzuz


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards