Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Isabelle - 14 januari 2011 19:02

Sju dagar kvar tills min bejbi kommer hem! Hoppas hoppas han får komma hem då så det inte tar längre tid än beräknat.. Då ligger jag i ett litet hörn i protest tills han kommer hem igen! Längtar och längtar!! För er som inte förstod så LÄNGTAR jag!!


Jag har idag badat med Vicki på Himlabadet, relaxen! Mycket mycket skönt.. Sen hade vi lite pormask-borttagning här hemma för er som var intresserade ;) haha.. Sen åt vi middag.. Idag blev det lite lyxigare än igår.. Igår blev det mackaroner och köttbullar.. Idag kroketter och grillad kyckling! Det tar sig!


Nu sitter vi och lyssnar på musik och laddar för Let's dance! När jag hör alla partylåtar tänker jag på min 20-årsdag! Den blir nog kanon! Ni kan ju börja skriva in den 19 februari i kalendern redan nu! Mycket mycket nice kommer det bli!


  



Nu borde jag snart få sms från Johan! =) Brukar få ett strax efter 19.00 han slutar för dagen då.. Han jobbar mellan 7 och 19 där nere, utan någon ledig dag stackarn! När han kommer hem ska han få sova hela helgen! Tro det eller ej, men då blir det nog inge Birsta ;P.. Kom som en chock misstänker jag!


Lyssnar på en massa låtar med Pitbull nu, ska se om jag kan få någon ny favorit! Verkar inte bättre ;P.. haha!


Mamma om du läser så kan jag informera om att jag har fyllt på sylådan jag fick av dig med ett sidenband! Vet man aldrig när man behöver det.. För er andra som tror att det är töntigt med syskrin har FEL FEL FEL! Det är faktiskt väldigt praktiskt! Jag har redan behövt öppna det två-tre gånger efter jul! Tänk om jag inte haft något! Tack mammsen! =)


Nu blir det mer musik och sen Let's dance.. Imorgon kommer pappsen och Lena på besök, de ska kika på lägenheten och fika lite! =) Och sen blir det middag med Tonya! Ha en bra fredagkväll!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards