Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Isabelle - 12 januari 2011 20:32

Idag har jag jobbat, gick jättejättebra =)! En mindre ombyggnation på jobbet så det är mycket att göra! Sen lite småshopping, nödvändiga saker ;P.. Och nu ligger jag och Sikström och slappar i soffan bara.. Blir snart en film!


Resten av veckan ser nog ut såhär:

Imorgon: Ta det lugnt, sen träna på kvällen =)

Fredag: Himlabadet och Let's dance..

Lördag: Middag och mys med Vicki och Tonya =) Hemma hos Tonya! Kommer bli jättejättekul!

Söndag: Baka en massa igen och lägga i frysen..


Sen är det bara 5 små dagar tills älsklingen kommer hem!!


Ett kort inlägg idag.. Nu film!


Ska bara bjuda på en ROLIG grej! HAHAHAH! Kanske inte lika roligt att läsa men.. Vi var hem till Tonya en snabbis idag, och när vi skulle ut så klev vicki på en sak.. Och när jag såg var det var utbrast jag "Haha, du kan ju inte kliva ner skösnyffeln!!". Det jag skulle försöka säga var snöskyffeln :D HAHAHA klockrent! Vi båda utbrast i ett asgarv och nu kommer jag att tänka på detta varannan minut känns det som, så jag och vicki småskrattar för oss själva..

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards