Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Isabelle - 28 januari 2011 16:18

Kan man sammafatta denna dag med! Men jag tror jag börjar att berätta om gårdagen!


Igår vaknade jag runt 10.00 av att jag förmodligen kände på mig att Magda var rastlös.. Haha så jag klev upp och torkade ur det där gruset ur ögonen och sen tog jag en skön prommis på ca en timme med henne! Mycket mycket nice.. Nu känner jag till en väg här i Granloholm iallafall.. =D Skönt att röra lite på sig, har ju inte vågat träna pga nacken.. Känner att nackspärren är påväg tillbaka.. Gör ont om jag böjer på huvudet, inget bra tecken och inte bra om man ska träna och hålla på.. Bra undanflykt känner jag! =D haha.. Det där sista såg ni inte ;P..

Vi gick förbi ICA på vägen hem så jag kunde handla lite, så jag kunde baka kakor.. Och så blev det.. Och kakor blev det!

Lite dåligt var tycker jag att det INTE stod i receptet att det blev hur många kakor som helst, och att dom blev stora och att dom inte skulle få plats i EN kakburk! Så Vicki kom och räddade mig så vi åkte till Birsta (som omväxling) och köpte fler kakburkar.. Här är resultatet!


  


Sen efter kakbaket så tog jag det lugnt några timmar (det är jag expert på), och efter det åkte jag och Vicki på tjejkväll hos Tonya! Mycket mysigt ;P Vi åt middag och målade naglar och kollade på film! Mysigt mysigt.. Nu är hon nog inte kontaktbar på några dagar (Christian kommer hem ikväll).. Hehe så det är förståeligt! Hur som helst.. Sen åkte vi hem och då gick jag och la mig, klockan var runt 00.00 Så det var en hel-dag kan man säga! =)


Nu om dagen.. Jag gillar ju egobilder på mig själv så varför inte en till?! Jag har idag på mig min nya tjocktröja från Ellos.. MYCKET nöjd med den, fin sommarfärg på den, och en längre modell så jag kan ha den med leggings. ÄLSKAR leggings!


  


Gillar även att jag ser smal ut på den här bilden! Hehe, uppifrån är min favoritvinkel!


Efter att jag klätt mig för dagen och kollat min Facebook så skulle tydligen dom från Audio Video komma och byta ut våran TV.. För en pixel hade dött, så den lyste rött, och en röd prick vill man ju inte ha mitt i alltihopa.. SKITBRA service måste jag säga! Dom kom inom en timme och monterade upp den helt nya TV'n!! Riktigt jäkla bra!! 


PARENTES FÖR ER SOM EJ VISSTE ATT VI KÖPT NY TV!! (Johan köpte en 55" LED för några dagar sedan och igår började den lilla rackarn att lysa.. Och det var ett visningsex han köpte, men den ska ju ändå hålla liksom.. Dom hade bara haft den som visning i två dagar.. Och då hade vi tur idag att dom fått in nya, så nu har vi inget visningsex längre hehe..)


Bild på den lilla pixeln.. Det är den röda grejen, den var bara som en prick men en annan är ju inte så stadig på handen.. HAHA!


  


Efter att dom varit här och bytt TV så åkte jag och Vicki och rastade hennes hundar, innan det skulle bära av mot Birsta.. (Belive it or not!) Även där fick jag ju såklart några bilder.. Min Kamera fick följa med idag om ni inte märkte det! =D


    


Sen i Birsta så kollade vi efter en bolero till mig och en klänning till Vicki.. Vicki hittade till slut två klänningar på halva priset på VILA.. Så dom kostade tillsammans 400 kr.. MYCKET bra måste jag säga! Skitsnygga!! =) Och jag hittade ingenting! Tråkigt! Men det var väl lika bra.. 


Och nu har jag målat naglarna.. Fick gröna naglar igår av Tonya, hon målade dom tre gånger! Och nyss målade jag på med svart dekorationsnagellack! Rätt nöjd, men man är ju lite ostadig på handen som sagt, så inte så klockrent.. Men det blir nog bättre och bättre ju fler gånger jag provar! =D


Resultatet!


  



Ikväll blir det filmkväll! Riktig premiär av nya hemmabion! Kommer bli NICE tror jag ;P.. Vi har ju fuskat och kollat på blu-ray film på den "gamla" men nu har vi ju en riktig med riktiga pixlar.. Iof funkade ju alla då när vi kollade.. Haha men det räknas inte!


Ha en bra kväll allesammans, och en trevlig helg! Jag jobbar 13-16.30 imorgon och 12-18.10 på söndag.. =) NICE..

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards