Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Tack! Eller? =)

Av Isabelle - 11 december 2011 19:03

Hej! Nu har inte ni inte hört något på länge! Inte sedan i tisdags och det är söndag idag! Jaja ni har inte missat så mycket.. Köpte tre citroner som jag åt under veckan, jag tyckte det var GOTT! Måste inhandlas nya! Och så har jag jobbat! I fredags så shoppade jag en massa julklappar med Tonya och sen åt jag middag där och så var vi sociala med varandra hela kvällen. Jättekul hade vi!!! =) Och så i helgen har jag jobbat! Nu är jag ledig igen imorgon! Då ska jag till mamma på kvällen och baka och vara social ;D Och sen jobbar jag resten av veckan.


Idag bakade jag och älsklingen knäck.. Eller hurrni, heter det ens BAKA knäck? Vi gjorde snarare!


Och idag på jobbet, nu ska ni få höra. Han var så söt! Eller? Hehe.. Han ville hur som helst inte ha tillbaka växeln, men jag sa åt honom att vi inte får ta emot den och så skulle jag ge honom den ändå och då sa han "annars kan du ge de till någon annan vacker människa :)!" Det lät gulligt iallafall haha, men jag tackade och insisterade på att han skulle ha pengarna, men lika lycklig var han för det!


HAHA eller skulle jag tagit det som "annars kan du ge de till någon annan VACKER människa!" HAHA ;D.. Jaja, jag tog det som en komplimang, sen om det var rätt eller fel vet man ju aldrig! ;D

För övrigt var det riktigt roligt på jobbet i helgen! Det var mycket folk och vi fick bara stå och mata på i kassan =) Kul!!


Jag har kommit fram till att jag skulle vilja ha lila här inne men kanske onödigt med en färg till, ja jag vet inte ;) Får klura vidare på det.. Fanns så otroligt fina lila kvistar på BOOM. Måste nog inhandla sånna! Gillade även som grönaktiga.. =) 


Nu TV-mys såhär på tredje advent!!


När tredje ljuset brinner, vi juleklappar syr. Och vi bakar kakor och har ett fasligt styr!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards