Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Isabelle - 2 februari 2012 20:52

HEJ!

Tänk att det är februari! Och tänk att det till och med är den andra.. Det innebär att jag snart fyller år. Hihi!! Men FÖRST ska vi ta pappas födelsedag och allahjärtansdag =)! Sen så är det min helg! 

Februari = KALLT, Det blev tvärkallt på en gång! Inte okej! BURR!

Jobbat hela veckan, och nu är jag ledig imorgon, då ska jag mysa med Sandrisen och bäbisen ;P Myspys på min lediga dag, och på kvällen så är vi bjudna dit på middag, dvs det blir en heldag! MYS! Och det kommer bli jättekul!!

Sen jobbar jag i helgen, ledig nästa gång på torsdag. 


Jag kikar runt på internet efter heminredning, hittar inte något fint! Blir så arg, jag vill ha nyyya saker!

Ha en bra kväll då iallafall =)!! 

Ovido - Quiz & Flashcards