Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Isabelle - 14 februari 2012 07:18

Idag är det egentligen vilken dag som helst, men av någon anledning så ska man mysa lite extra och visa uppskattning till dom man har nära =)! And I LIKE! Jag ska tillbringa min dag med mina kära arbetskamrater till att börja med =) Work 09.00-19.30 sen blir det supermyyyys med älsklingen =) Jag vet inte riktigt vad han hade för planer, men han verkade lite lömsk ;D 

Och imorgon är jag ledig, (tyvärr) då ska jag gå på någonting med arbetsförmedlingen. Hmm.. Det blir nog snabbt avklarat =)! Och sen ska jag nog baka lite mer, så jag har lite fika till på söndag! Och så vill jag shoppa som vanligt, men jag har köpstopp den här veckan =/.. Men jag har 10.000 saker jag vill köpa nästa vecka haha! 


Igårkväll bytte jag gardiner igen.. Vi bytte ju sängkläder.. Haha! Näe, men jag hade köpt nya, och råkade lägga upp dom någon cm för mycket (iof ser väl ingen annan om det är för mycket?) men jag hängde upp dom i köket, och så ångrade jag mig och hängde upp dom i sovrummet istället, och då bytte jag åter igen i köket. Hmm.. Jaja, nöjd nu iallafall för stunden. Eller? Vill jag byta i köket igen? Ja jag vet inte riktigt!  Och så vill jag köpa gröna kvistar. Allt jag söker ska ju vara så svårt att hitta. En lång grön kvist? Hur svårt får det vara?! Då har dom bara fula på Ikea, och det finns ingen annanstans. Eller dom har snygga på Ikea, men dom är för korta =/! Kanske man får köpa dom "fula" ändå? Måste gå och se hur fula dom verkligen var. Hmm..


Just ja! Imorgon är det mästerkocken på TV, sjukt bra program! Längtar redan, det ska ses! 

Och på torsdag ska jag jobba och träna och sen är det HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG ;D Varför tycker jag att veckorna går så foooort? 


Ha en bra dag allesammans! =) Och rå om varandra idag nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards