Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Isabelle - 28 februari 2012 19:58

Hello! Tisdag idag och dag ett i min sopp-kur! Soppan gick bra att äta idag, nu har jag 5 dagar kvar. Blir lite tjatigt! Haha efter detta kommer jag ALDRIG mer vilja äta den soppan tror jag ;D.. 

Efter denna kickstart kommer jag nog vara peppad att fortsätta, även om jag inte går ner i vikt.. Jag börjar redan bli peppad! Ju mer jag tänker på det!

Idag tog jag även en promenad här hemma, och nu är jag helt slut (eller trött eller nåt) och sitter i soffan och slappar! Nu börjar äntligen hemma och ska mysa med mig själv tills Johan kommer hem om ca en timme.

Åt 2 citroner, ett päron, ett äpple och en apelsin idag, det fick vara frukterna!

Imorgon är det grönsaksdags! Hmm, BROOOOCCOOOOLIIII!!!!


Mer uppdatering kommer!

Imorgon ska jag på någon mässa med arbetsförmedlingen, prommis dit, och sen tänkte jag nog åka och träna ett pass på friskis också! Känner mig tvingad! Ett tidigt pass, så kan jag mysa på kvällen!! =)

Ha en bra kväll! Snart är det mars! SJUUUUKT

Ovido - Quiz & Flashcards