Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Isabelle - 27 februari 2012 20:12

Hej hopp! Imorgon ska jag påbörja en 7-dagars diet. Jag tänkte uppdatera här så kan ni få följa hur jag mår och hur jag känner och hur mycket jag kommer hata den där soppan! Haha samt hur många kilon jag gått ner, om jag går ner några dvs! Haha man vet aldrig! Jag ska inte ha för höga förväntningar känner jag ;D


Jaja igår jobbade jag en stund sen åkte jag hem och myste med älsklingen =) Somnade som vanligt på söndagkvällarna till Wallander. Och idag har jag tagit en promenad till Friskis och så tränade jag lunchpasset där och sen åkte jag till Sandra =)

Och nu är jag hemma, har varit det några timmar iof. Har lagat mat och soppan jag ska äta i 6 dagar! Hehe =D As mycket soppa, krävde två kastruller!


Nu ska jag vattna blommorna innan jag glömmer bort det! Och sen ska jag mysa ner mig i soffan =) Kanske kolla på någon film eller serie eller nåt? Kuuuul!

Ha en bra kväll allesammans! =) Imorgon börjar allvaret!

Ovido - Quiz & Flashcards