Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Isabelle - 29 februari 2012 16:16

Hej! Idag får jag fria om jag vill! Den 29 får alla kvinnor fria. Men jag överlåter det till min karl =) Hihi.. Och tänk att det snart är 1 mars. Helt sjukligt!!

Dag 2 iallafall, snart avklarad. Och jag längtar som ********** till på lördag! Då får jag äta KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT! Känns som att magen vill ha någonting hårt, riktig mat? Nu äter jag ju bara soppa, soppa, soppa och grönsaker (som även soppan endast består av). Imorgon får jag äta frukt iallafall igen ;D Imorgon och fredag kommer vara lååånga dagar! Men snart är det lördag! Och då är det bara 3 dagar kvar hehe, pepp pepp! =) Än så länge är det faktiskt inte så illa, men jag vet inte hur magen kommer må om några dagar??????? Isf får jag hålla mig hemma så det inte händer nåt haha..


Idag tog jag en promenad med Magda till mässan, och sen gick Magda hem, och jag gick hem efter att jag var klar där =) Skönt med en prommis! 

Imorgonkväll ska jag på step hade jag tänkt, om jag inte ligger hemma med magsmärtor eller nåt! Haha den här soppan verkar livsfarlig!!!

Nu kollar jag på Top model som går för jämnan på tv och efter det går project runway som även det går hela tiden på tv haha ;D Och ikväll är min ÄLSKADE ÄLSKADE mästerkock, haha det är sjukt bra ju!!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards