Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Isabelle - 22 februari 2012 18:42

Hello my friends! Nu har jag jobbat mycket igen, därför har jag inte hört av mig!

Alla hjärtans dag jobbade jag till halv åtta, sen var det mys med älsklingen! Och sen jobbade jag och på fredagen var vi ut och åt på Tandoori och på lördagen hade vi fest här hemma för mig. Jättekul var det! Och på kvällen gick vi på Memento! Och på söndagen så kom det hit familj och firade mig igen och på kvällen åkte vi på middag till mamma =) MUMS!

Och sen jobbade jag måndag och tisdag, och idag har jag varit med Sandra och vi var i Birsta och shoppade =) Det var dock bara hon som shoppade! =)


Nu är det många som har velat haft uppdatering om vad jag fått i present etc så här kommer en uppdatering..


 

Detta fick jag av mina fiiina vänner på lördagen =)!

Det är:

träningströja + handduk + vattenflaska

bakform + sockerkaka i

chokladask

te och tesilar

sällskapsspel absolut överens

tre flaskor vin

en tequila rose

tre ljuslyktor

ett vinglas

presentkort på birstacity =)

xbox 360 spel

och en kudde, den är inte med på bilden som ni ser =)!


Och av Johan fick jag plattången och expansionen till ett spel som står där på bilden och tequila rosen ;D


Och på söndagen fick jag:

Jellybean tårtfat och tvåvåningsfat

Två sorters te + tesilar

ett sällskapsspel

en puderborste

Örhängen

En kokbok

tjocksockar

en till kokbok =)

ett förkläde

handdukar

trisslotter

pengar

doftljus


Såhär ser faten ut =) SJUUKT fina!!

   


Åter igen, TAAAAAAACK för alla otroligt fina presenter!!! =) Och Tack för att ni kom hit =) Jättekul =)!!


Imorgon ska jag bara va hemma och ta det lugnt och på kvällen hade jag tänkt att träna step! 

Ha en bra kväll allesammans och missa inte mästerkocken! Det börjar snart! =)

Ovido - Quiz & Flashcards