Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Isabelle - 10 februari 2012 09:27

Hello!

Fredaaaaaaaaaag idag, ledig imorgon, jag känner av lite helgfeelings =)! Jobbar dock söndag, men det var en kortdag..

I onsdags slutade jag tidigt och så storhandlade vi och bara myste på hemma och igår bakade jag heeela dagen och så hade jag kvalitetsmys med Sandra och Lexie =)! 

Har några bilder från igår. När lilla sprattelkusen sprattlar loss på ryamattan ;P Och det verkade även lite mysigt att ligga där! Tills det att tant Johan kom hem då ville hon busa lite med honom haha..


       


Snart kan hon nog krypa, då ska vi krypa ikapp på mattan! Försten till dörren!


Idag jobbar jag 12-20, ska fixa en present innan jag börjar, hmm.. Undra vart man ska köpa den =) Måste klura på det påväg ut till Birsta. Och ikväll blir det nog bara myyspyys =)! Tror inte vi har några andra planer iallafall..


Hurrni! Det är sjukt gott med sallad och sweetchili. MEN guuuuud va starkt det blir! Man får dricka 10 liter vatten till.. Det kommer liksom efteråt alltihopa! 

Jaja, ska snart åka till Birsta, ha en bra dag allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards