Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Tro på fan..

Av Isabelle - 17 november 2010 21:38

Klart man lyckades bränna pepparkakorna lite.. Haha den reda bruna pepparkakan fick svart huvud, nästan.. Väldigt mörk brun.. Aja, man kan ju inte vara bäst på något man endast gör en gång per år! Det får jag leva med.. Nästa plåt blir nog bättre förhoppningsvis..


(Springer och tar ut nästa plåt, hoppas de blev bättre...)


Även dom blev lite mörkare, fast att jag hade dom inne 2 min kortare!! =/ Aja.. Dom är nog goda ändå, degen var iallafall god haha!


Nog om pepparkakor ett tag.. Tills imorgonkväll kanske då jag eventuellt laddar upp bildbevis.. Kameran fick ju självklart vara med! Kan däremot bjuda på Magdas nya profilbild på Facebook.. Haha!


 

Idag var jag och Johan och kollade ut gardiner.. Och vi hittade perfekta på Hemtex.. Det ska bli gröna gardiner och gröna kuddar i sovrummet är det tänkt.. Fanns matchande, som sett typ på Hemtex, så det ska jag införskaffa imorgon.. Jag ska även köpa mina ÄLSKADE ljuslyktor jag nog inte hunnit nämna för er än också.. Det blev kärlek vid första ögonkastet igår när jag såg dom! Och dom ska jag köpa imorgon! Haha! Sen så ska jag även köpa badrumsmatta på Åhléns, en stor rund, självklart är den svart! Fick ju en underbar kupong idag, "20% på valfri vara", dom är favoriter och alltid välkomna kan jag säga! Fick dock ingen 50 kr check denna gång, och det är väl bra på sitt vis, det betyder att jag inte handlat så groteskt mycket!


Hur som helst, shopping imorgon.. 2 par 2-pack gardiner, gröna och vita, en svart badrumsmatta och 3-pack ljuslyktor från BOOM.. NICE NICE NICE!!!


Jag vill flytta NUUUU!!! Idag är det exakt 3 veckor kvar.. Fattar ni?! Bara 3 små veckor kvar.. Hihi!


Imorgon jobbar jag 11-18, känner på mig att även morgondagen kommer att gå rätt fort! I hope so.. Måste även tillägga att jag är mycket glad att Sikström kikade in på jobbet idag!! =D Nice det må jag säga! På din lediga dag och allt.. Klart man är i Birsta då, varför inte liksom :D? Haha.. Aja!

Godnatt och sov gott, dusch nu sen BUMS i säng! (Andra gången idag jag använder "bums").

/Izzuz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards