Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Inget jag hymlar med..

Av Isabelle - 22 november 2010 08:35

..att jag tycker Bryan Adams har riktigt bra sångröst! Åh hans jullåt! Myyys! Jag sitter här i min ensamhet, äter lite fil och flingor och lyssnar på Bryan Adams - Christmas time. Så därför får det här bli ett lite juligare inlägg! Det är en vecka kvar till första advent, jag har bakat pepparkakor för ett tag sedan som jag skrev, bilder kommer även här längre ner!



Idag jobbar jag 11-17, sen är jag faktiskt ledig imorgon igen! Men efter det jobbar jag onsdag-söndag.. Det blir nog bra det, nu i veckan hoppas jag på MYCKET folk.. Det är ju snart löning och då misstänker jag att många ska ut och köpa julklappar! Helgen kommer nog bli kanonbra! Superkul att jobba då det är mycket folk!


Här kommer någon bild från mitt pepparkaksbak!


  

  

  


Åh jag kan tillägga en grej som jag tänkte på under mitt bak! Att jag längtar nå så fruktansvärt tills jag får ett KÖK!! Med riktig UGN!! Den här är liten och äcklig, och samma med köket.. Går knappt att vara två där inne.. Tänk vilken dröm när jag och Johan kan stå i köket och hålla på samtidigt.. Jag kan diska och han laga mat.. Mmmh, kommer bli en fröjd!! Och nu fick jag sitta och baka på vardagsrumsbordet, för bordet på väggen i "köket" håller på att braka känns det som, inte så man vill trycka med en kavel då inte.. Och det enda vi har till diskbänk är i ett hörd, så det är inte så nice att stå där och komma åt.. Aja, jag längtar bara mer och mer till flytten! Och nu bor vi i flyttkartonger, niiice det! Vi ska börja packa mer snart, tog alla filmer igår Ska ta en massa småplock från klädkammaren så det är klart.. Myyycket att göra innan en flytt känner jag! Men det är värt allt!


Ha en bra dag! Det kommer jag nog förmodligen att ha, känns riktigt bra idag!

/Izzuz



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards