Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Isabelle - 4 augusti 2010 20:05

Idag på jobbet skulle jag slå in massa saker i papper åt en kund.. Då skulle jag sätta tejp som vanligt på grejerna så inte papperet åker upp.. Då körde jag in tummen rätt in i taggarna där man river av tejpen.. Och dom taggarna är JÄKLIGT vassa så jag började blöda som bara den.. Och det sved! Men nu är det bra, syns inte så mycket längre.. Man ser att det är sicksack i huden där såret blev.. Aja, blod, blod, blod!! Tur jag inte är en sån som svimmar när den ser blod! Känns som jag ser blod varje dag!


  


Livsfarliga grejer! Håll inte på för mycket med tejphållare, då kan man kanske mista livet till slut!

/Izzuz

Av Isabelle - 4 augusti 2010 19:53

Jobbet idag gick väldigt bra och otroligt snabbt.. Var SJUKT med folk i Birsta idag.. Det kunde man ju förstå på vädret.. Så fort det blir minsta lilla regn så är det som att alla bara sugs ut till Birsta och in på Åhléns.. Men det är jättekul! Älskar när de tär mycket folk =).. Pga mycket folk och varor etc så blir det 4 timmar extra imorgon.. Så jag jobbar 09.50-19.00 Det blir kanonbra det!


Hunnit äta middag och fixa lite här.. Snart blir det duschen och sen ett avsnitt av Supernatural innan sängdags..


På måndag börjar stamrenoveringen och då flyr vi redan på söndag till mamma och bor där i 2 veckor.. Sen vecka 33 händer det kanske något mysigt någon annanstans vem vet?! Och sen en vecka hos pappsen.. Efter det bor vi ytterligare 3 veckor hos mamma, sen får vi komma tillbaka hem igen! Då har vi nyrenoverat badrum. Men jag vill flytta nu, jag får snart panik! Jag vill bo i en trea med min älskling! Jag vet nästan precis hur jag vill ha det med alla möbler och sånt! Vill även ha jobb.. Att det ska vara så JÄVLA svårt att anställa mig?! Herregud.. Ingen ordning på någon nuförtiden!


Nu ser resten av veckan ut såhär:

Torsdag: Jobb hela dagen..

Fredag: Jobb, middag, TAKIDA!

Lördag: Åka till moster och grejja på en massa hela dagen förmodligen, och kommer vi hem tidigt blir det BIO.

Söndag: Jobb, tvättstugan, packa ur alla skåp och fönster samt hela badrummet, packa väskorna och fly till mamma.


Fortsatt trevlig onsdag!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards