Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Isabelle - 21 augusti 2010 23:02

Idag har jag jobbat som jag nämnt säkert 4-5 gånger.. Det gick kanonbra, och snabbt.. Efter det så skulle vi hitta på något med Jacob och Sandra, vi bestämde oss för att bowla.. Det är ju skitroligt =)!! Men vi åkte till bowlingen i Birsta, dom hade strömavbrott och så stod det en stor lapp på fönstret att just idag den 21/8 så skulle dom stänga 21.00 och klockan var typ 20.10 när vi var där, så vi skulle inte ens hinna bowla en timme. Dvs om strömmen skulle komma tillbaka!

Så vi åkte ner till stan, men dom måste ha gått i konkurs eller något, som jag tydligen har missat?! Haha så där bestämde vi oss för att gå på bio istället.. Så vi åkte dit, och skulle se "Grownups", den började 20.30 och vi var där 20.35 så vi snabbade oss in, var inne typ tjugo i och filmen hade börjat.. Men den blev det iallafall.. Kanske var det ödet?! =D


Recension: SKITDÅLIG! Ja det var faktiskt med ett bra skämt som jag skrattade till.. Men den var lättsam iallafall, och vi fördrev lite tid.. Mysigt med bio också..


Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag jobba 12-18 igen, sen börjar ÄNTLIGEN träningen till veckan.. Då ska jag även ha brödförbud i två månader.. Allt i brödväg dvs fikabröd, hårdbröd, mjukt bröd, mat med bröd i.. Pizza, hamburgare, enchiladas, you get the picture!

Längtar iallafall, hoppas jag klarar det, uppdaterar er!


Godnatt och sov gott!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards