Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Isabelle - 17 augusti 2010 12:28

Mycket händelserik vecka det här tror jag.. Helgen också..

Jobbade ju i helgen, egentligen sista men jag jobbar även nästa helg! Gick jättebra, och roligt var det!

Vi skulle ju även tömma fler utrymmen hemma och det har vi gjort, ser nu ut som ett KAOS! Bilder kommer, har tagit men kan inte lägga upp än, har kabeln hemma och jag är ju inte riktigt hemma.. Haha har inte alla hästar hemma!

Jo nu är vi ju på Södraberget, kom hit igår och fick trerättersmiddag.. Det står att det ska vara tvårätters men vi tackar och tar emot.. RIKTIGT gott var det! Till förätt var det nå kött och gegga till haha.. Sen till varmrätt var det risotto med laxfiléer.. Och efterrätt var det nån chokladtårta typ.. Mycket mat och RIKTIGT jäkla gott!

Snart ska vi gå på spa, det öppnar klockan 13.00 =) Och ikväll blir det middag och mys skulle jag tro hehe..


Vi var ju även på lägenhetsvining i Granloholm.. Men den lägenheten var inge vidare.. Jag tyckte det var litet och gammalt när jag kom in, och så gick vi runt och det var inge vidare snyggt där inne så ingen av oss var intresserad.. Nu får vi vänta tills det dyker upp fler lägenheter, snart kommer det nog någon kanonbra =) Men vi fick ju iallafall gå på visning, det känns som ett steg närmare! Kul kul!


Uppdaterar med bilder och så vidare på torsdag kanske.. På torsdag ska jag föresten köpa träningsbyxor tror jag.. Ska bara vänta på eventuella rabatter från Åhléns, så blir det nog att jag handlar där.. Sen nästa vecka börjar jag på riktigt.. Ska jobba lördag och söndag, och på fredag så ville kanske Linnea hitta på något, vi får se vad som händer =)! Johan har semester den här veckan, skööönt!


Ha en trevlig tisdag allesammans!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards