Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Isabelle - 29 augusti 2010 17:26

Var ju lite krasslig nu i veckan så det blev inte mycket tränat.. Men ikväll ska jag åka på aerobics 75 minuter.. Så det blir spännande att se hur det passet är.. Ibland är dom bra, ibland dåligt! Hoppas det är ett bra pass, för aerobics är ju bra träning! Sen ikväll ska mamma klippa mig.. På längden och så ska jag klippa upp lite!


Sen har jag även fått fler tider.. Jobbar nu två veckor framöver ute i Birsta.. Mycket mycket bra.. Heldagar! =) NICE de!  Riktigt skönt är det!


Blir väldigt dåligt med blogginlägg här hos mamma.. Men sitter inte vid datorn så mycket.. Blir mer när vi kommer hem.. Stamrenoveringen pågår i 4 veckor till! Har gått 3 veckor, så mer än hälften kvar! Surt, men det ska nog gå bra.. Känns som att tiden går rätt snabbt ändå!


Har sökt en massa jobb också, och en massa lägenheter.. Väntar på svar från många olika håll! Och hoppas det dyker upp fler lägenheter snart, nu vill vi verkligen ha en trea!!


Nu middag, sen träning!
/Izzuz 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards