Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Isabelle - 8 augusti 2010 21:11

Nu är vi på plats hemma hos min mamma, och här kommer vi att spendera den närmsta veckan. Sen blir det några dagar på södraberget, efter det blir det kanske en vecka hos pappa. Sen fyra till veckor här.. Eller nåt liknande! Vi är iallafall inte hemma, för där är det KAOS! Just nu har vi allt vi äger under vardagsrumsbordet och i klädkammaren typ.. Känns inte helt okej..


Aja, lite uppdatering! I fredags var det Takida, och dom var HUR GRYMMA SOM HELST!! Sen på lördag, alltså igår, gick vi ner och kolla på Roxette.. Vi stod utanför men man såg både scenen, och båda storbildsskärmarna! Mycket bra plats där! 


Jobbet idag gick skitbra och snabbt gick det! Mycket bra! Imorgon jobbar jag 09.50-17.00 tror jag?! Jo det stämmer nog.. Efter det blir det bara att slappa och ta det lugnt! Och på tisdag och onsdag är jag ledig.. På onsdag ska jag lämna in bilen på lagning sen får vi se vad som händer.. Hoppas det inte blir för dyrt =/..


Är även GRYMT sugen på att börja träna nu, ska passa på medan jag är arbetslös.. Då blir det friskis&svettis varje dag med både gym och jympa.. Ska bli skitroligt! Verkligen motiverad, och nu när jag kommer ha all tid i världen! Det blir NICE!

Nu ska jag och Johan kolla på film eller spela eller göra någon annan sysselsättning!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards