Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Isabelle - 10 augusti 2010 12:57

Ja nu händer allt möjligt känns det som! I helgen är det drakfestivalen, den är jag sugen att gå på men jag jobbar ju alla dagar haha.. Klockren tajming som vanligt! Vi får se hur det blir med den saken då, börjar ju 12 på söndagen så why not?! =D

Jo på lördagen går jag nog ner en stund om vädret tillåter, inge roligt att gå ner om det regnar!


Nu är jag ledig idag och imorgon. Imorgonkväll åker jag, mamma och Carro på bilbingo och lugnar Carros nerver =D.. Haha hon åker till Kreta på torsdag.. Sen på torsdag jobbar jag, och så jobbar jag till söndag.. Sen på måndagen tar jag och Johan in på Södrabergets hotell! Det kommer bli RIIIIKTIGT nice! Kommer bli fruktansvärt mysigt och skönt att bara slappna av där på spa-avdelningen! =D

Sen jobbar jag helg och efter det är jag arbetslös! Anställ mig!!


Idag blir det bara att ta det lugnt, är lite sugen på att gå ner på stan men samtidigt inte eftersom jag inte borde handla något men jag är på shoppinghumör som vanligt! Haha och går jag ner på stan kommer jag komma hem med minst 1 påse med någonting nyinhandlat i! Det är inte bra hehe..! Jag vill btw ha min lönespec så jag vet hur mycket pengar som rullar in på fredag! Om det är mer än jag räknat med som det brukar vara eller om jag fått för lite eller nåt, man vet aldrig! Vill kunna planera!


Vi får se hur det blir med stan, vill hitta på något men det är inte världens bästa väder heller! Något ska jag iallafall göra och jag ska göra det nu!

Ha en bra dag!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards