Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

VIIINST!!

Av Isabelle - 20 augusti 2010 21:37

Dagen har varit rätt mysig och händelserik! =)

Vaknade lite roligt i morse av att Skanska ringde (hatar dom numer).. Dom sa att allt vi flyttade ut igår stod i vägen! Så det fick vi åka och flytta på.. Haha klart som fan att det är i vägen, men de va rätt smärtfritt att fixa..


Och sen mycket riktigt gick vi och klippte Johan, mycket mycket fint, finare än vanligt blev det! Sen inväntade vi posten, en brevbärare uppenbarade sig runt 13.00 och då fick jag mycket riktigt rabattkuponger från Åhléns.. Så jag tog med dom och shoppade idag.. Använde dock ingen, bara en 50 kr check som jag också fått.. Den gick åt!


Idag köpte jag på Åhléns: 

  • Sport-topp (är 20% på alla sportkläder)
  • Träningsbyxor (fortfarande 20%)
  • 3 st ansiktsmasker som är dubbla så alltså 6 st (halva reapriset på skönhetsavdelningen)
  • Rakhyvlar till Johan (halva reapriset)
  • Rakskum till Johan (halva reapriset)

Sedan handlade jag även en väska på Accent.. En rymlig rätt nice, ganska enkel..


Ja sen åkte vi hem, tog det lugnt ett tag, åkte och åt middag.. Efter det åkte vi direkt till Selångersmarknad.. Där gick vi förbi ett stånd där de sålde lotter, och jag kände att jag skulle vinna, men vi skulle gå tillbaka dit senare.. Och då gick vi förbi ett stånd med trisslotter.. Så funderade jag på dom, men valde att köpa dom andra, så vi gick tillbaka dit.. Då hade dom stängt igen! Så vi vände om till trisslotterna, och då hade även dom stängt igen haha då kände jag mig tvingad och gå in på Hemköp hemma och köpa 2 lotter.. Mycket riktigt vann jag på den ena.. Vann 25 kr gånger 2, så jag fick ju tillbaka pengarna.. Får se imorgon om jag byter dom mot två nya eller om jag tar 50 kr.. Eller eventuellt 25 kr och en ny lott =).. Aja jag kände ju på mig att jag skulle vinna! 


  


Imorgon jobb som jag nämnde tidigare.. 12-18, sen får vi se vad som händer! En långpromenad skulle behövas.. Hmm, hoppas Johan tvingar ut mig!

Godnatt och sov gott!

/Izzuz


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards