Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Uppdatering!

Av Isabelle - 25 augusti 2010 12:09

Träningen i måndags gick väldigt bra! Jag gick till friskis, träffade magda och tränade med henne.. Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde hemma, men förmodligen ingenting.. Sen när Johan slutade jobbet åkte vi och träna skivstång, och jag har världens träningsvärk idag.. Igår var den olidlig och idag är den värre! Haha! Men imorgon ska jag väl komma iväg på träning igen är det tänkt! Känns lite som muskelinflammation i armarna, det är skönt.. HAHA!


Igår jobbade jag 11-17, gick väldigt fort, sen hämtade Johan mig, och så köpte vi filmer på 70% rea.. Hur billigt som helst.. Vi betalade 178 kr för 10 filmer, en box med 7 filmer och en pocketbok! Haha.. SJUUUKT =D! Så i helgen blir det fiiiilm!

Jag var ju festsugen nu till helgen, och det är jag fortfarande men jag tror jag ska ta det lugnt.. Jag som inte äter bröd och försöker träna och gå ner i vikt, då kanske inte fest passar in.. Jag vet inte?! Så jag lugnar mig lite med det.. Kommer ju fler helger om man säger så!


Snart är det höst! Jag vill köpa en riktigt snygg vinterjacka i år! Kosta på mig lite.. En vit är jag sugen på.. En vit typ skidjacka tror jag att jag vill ha.. Eller en svart kanske?! Men vit är så niiiiice!! Och så kanske jag skulle ha färgat håret igen! Lite sugen på svart.. Det är ju snyggt! Eller om jag färgar permanent lite mörkare brun! Färgen "mellanbrun" passar jag bra i.. Kanske blir en sån..

Måste även köpa nya vinterskor.. Har sett ett par snygga på skopunkten, ett par stövlar. Men stövlar och jag går inte alltid ihop.. Jag ska åka ut på jakt hehe! Men är det någon som vet när man börjar sälja vinterkläder?! Alltså jackor och skor och sånt?! Jag vill vara ute i tid medan de finns mycket att välja på, så jag inte kommer och handlar när de inte hunnit få in eller när allt typ är slut?!!! Någon som vet?! =D


Ikväll blir det bilbingo med mamma och Åsa.. Känner på mig att vi kommer vinna! Förra gången vi var där, i början av sommaren så vann vi ju på sista bingon hehe.. Rätt kul! När alla börjar åka därifrån så sitter vi kvar och väntar på pengar.. Hihi! =D Lite kärringvarning på bilbingo men det är faktiskt många unga där!


ÅHH! Jag vill flytta nu! Från det ena till det andra.. Den 29 avslutas intresseanmälan på en lägenhet vi är intresserad av.. Så får vi se sen om vi får gå på visning.. Det skulle vara så NIIICE! Ser jättenice ut på ritning! VILL HA DEN!!


Nu blir det kanske film eller nåt! Lite sugen på "djävulen bär prada".. Vi får se vad som händer! Ska ju även laga mat tills de andra kommer hem.. Idag ska jag laga kycklinggryta och ris.. Mums! =)

/Izzuz


PS. Håll tummarna för oss ikväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards