Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Isabelle - 4 mars 2010 20:33

Nu är det snart ÄNTLIIIGEN sportlov, vilket innebär att vi slipper skolan för en vecka.. Men jag ska jobba, och det är så otroligt roligt, plus att jag får pengar, pengar! Jag jobbar söndag-torsdag, det blir kanonbra. Jag är ju även klar med Stalin-uppsatsen, vilket känns underbart. Nu ska jag förhöra mig själv några gånger inför provet jag har imorgon i naturkunskapen, men det ska nog gå bra, känns ju jättebra. Sedan ska jag sova, blir en tidig kväll ikväll, ska känna mig riktigt utvilad imorgon!


Jag vill att mina förstoringar ska dyka upp snart! Har spanat in en ram på IKEA, 50x70 är ramen, så det blir 10 cm vit kant runt bilden, men det kan vara snyggt. Tror den kostade 160 någonting, inte så farligt..


Jag har ju även en vagel i ögat, så jag har köpt ögonsalva. Jag blir alldeles gul och geggig i ögat av den, men vill man vara fin...


/Izzuz

Av Isabelle - 4 mars 2010 14:29

Ja tänk om man kunde träffa Stalin på IKEA.. Vild fantasi där. Jag ville komma fram till att jag ska till IKEA med mammsen senare, men nu sitter jag och försöker skriva klart om Stalin, jag lyckas jag med det är jag guld värd! Jag är alltid så bra på att ta tag i saker, och det skulle vara så skönt att få det klart nu innan lovet.


Sedan vill jag uppmana alla om att hålla tummarna för mig på provet imorgon, vilket jag faktiskt inte alls är rädd för! Känns väldigt bra.

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards