Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Isabelle - 10 mars 2010 20:35

Det är inte långt till Paris! Bara några mil.. Hmm.. HAha! Kul.. Okej min humor var på topp idag. Det är snarare inte så långt tills jag åker till Paris. Jag LÄNGTAR verkligen! Jag som aldrig varit någonstans, och nu ska jag åka till Frankrike med världens bästa pojkvän! Ska bli underbart!

Veckan har gått långsamt för stunden, men snabbt i efterhand om ni förstår vad jag menar. Ena stunden räknar man minuter, andra sekunden inser man att det redan är onsdag och att jag jobbar sista dagen för veckan imorgon. Fort går det iallafall.

Snart börjar skolan igen, och då blir det plugga, plugga, plugga som gäller nu sista 13 dagarna i skolan som är kvar.. 13 ynka dagar! Apropå det, dom borde verkligen dela ut våra studentmössor nu, de har legat på skolan 4 veckor, och vi har inte fått dom än. Jag vill ju ha den innan jag går ut på praktik!

Och med tanke på praktik så hoppas jag att jag hamnar på Åhléns! Det skulle vara så otroligt roligt, och skönt för den delen.


Nu ska jag duscha och göra mig "nattklar", sedan ska jag kolla på TV5 Play, på "Dating in the dark". Jag missade nämligen det igår. Ha det bra så länge.

Jag ska till Paris, det ska inte ni!!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards