Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Isabelle - 13 mars 2010 23:56

Nu ska jag reda ut alla missförstånd med texten i låten "Tomoteij - Kom" från melodifestivalen. Man hör ju absolut inte vad de sjunger. Så därför får ni här refrängen av mig.


Kom kom kom

Medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar

Medan natten ännu är ljum

Och vår längtan lockar och drar

Kom kom kom

Det finns dom dom dom som ser chansen glida förbi

Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli


Så är det, och inte på något annat vis. Då är det utrett, då kan vi gå vidare..

/Izzuz


Av Isabelle - 13 mars 2010 23:42

Melodifestivalen uppdatering. Ja hur är det nu med rätt eller fel? Eftersom det var fel låt som vann så var det väl indirekt rätt låt som vann, eftersom det alltid är fel låt som vinner?! Och eftersom jag inte var med och rösta så ska jag egentligen inte säga någonting, men jag är precis lika gnällig som många andra som inte röstat. Hur som helst får vi hoppas på det bästa. Nu får vi se hur det går i Oslo den 29 maj i den stora finalen, om vi ens kommer dit. Men det brukar vi ju alltid göra, fast vi ska ju inte ta ut någonting i förskott! Man vet aldrig!

/Izzuz


Av Isabelle - 13 mars 2010 14:28

Jag har mycket att göra nu, platta håret och fixa till mig. Linnea är påväg tror jag, utifrån vad jag fick höra av Johan som pratade med henne på telefon.

Föresten så köpte jag ett par jeans idag, det är inte ofta det händer. Och så är jag så otroligt sugen på en klänning på Gina Tricot, men den får vänta.. =/ Jag vill ha den NU men den kostar 400 kr.. Då gick mina jeans före, jag har tydligen bestämt mig för att börja använda sånna, som jag så länge undvikt.

Men nu kommer som sagt Linnea snart, så ja måste fixa till mig, och senare ikväll kommer Janna och då fick man en Sara på köpet. Det är inte illa det inte. Inte så illa pinkat så att säga!

Plattång på, sminket redo, Linnea på ingång. Ikväll blir det tacos och Melodifestival final!

Ha en trevlig lördagkväll! Uppdaterar säkert senare..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards