Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Isabelle - 21 mars 2010 17:34

Ja det är frågan, rosa väldigt hård väska med 5 års garanti eller en beige mjukplast utan 5 års garanti? HAHA.. Ja den beiga hade fyra hjul vilket är väldigt bra. Den rosa har bara två. Dom är lika dyra, vilket inte är bra, eftersom dom är dyyyr. 800 kr. Men vad gör man inte, jag måste ju ha en väska och ingen idé att köpa en liten väska när jag ändå kommer måsta ha en stor väska sedan.

Jag ska ta med mig mamma och kolla, så får hon avgöra hur jag ska göra, får vi se hur det blir. Rosa och fin var den iallafall. Ska även köpa ett spännband i någon ful färg! Så jag lätt känner igen väskan när den kommer på rullbandet.


Väskor och spännband gör bara att jag längtar ännu mer, sitter även och kollar upp vart vi kommer att bo någonstans. Försöker luska ut hur nära det är till centrum. Såhär kommer nog resan att se ut i min planering..


Söndag - tåg till Stockholm 12.06 sedan sover vi hos Lena (firar Johan på tåget, han fyller ju trots allt år då). 


Måndag - Taxi till Arlanda så att vi är där 10.30, sedan checkar vi in klockan 12.30 och flyger 14.40 Framme i Paris ca 17.20


Tisdag - Shopping i storstaden!


Onsdag - Eiffeltornet + Triumphbågen.


Torsdag - Shopping igen + knäppa massa bilder på byggnadet (kanske Louvren)!


Fredag - Shopping och åka hem. Flyget går 20.00 från Paris. Så jag lär ju åka till flygplatsen runt 15.00 Vi ska ringa och boka taxi där innan också. Sedan i Sverige ca 22.30 åker vi till Lena och sover där igen.


Lördag - Shopping, ta det lugnt, äta lunch och mysa, sedan buss till Sundsvall ca 17.00


Så ser min Parisvecka ut. Blir förmodligen helt tvärt om, men det var ju roligt att gissa. Och vi ska klämma in det där, när det blir vet man aldrig.

Jag vet att ni är avundsjuka!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards