Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Isabelle - 15 mars 2010 18:57

Ja idag skulle jag på banken, men det blev inte av! Det får jag ta imorgon eventuellt. Det blev nämligen shopping istället. Jag köpte två basic linnen, ett par byxor från H&M och en tunn fest/sommar jacka från Gina Tricot. 


    

       


Mycket bra köp än så länge känner jag. Vi får se om jag ångrar mig sedan, men det är mycket behövliga plagg. Jag skulle även vilja köpa ett par skor, men jag har ett par som jag inte börjat använda än som ligger i garderoben så det får vänta. 


Utöver det så LÄÄÄÄNGTAR jag till Frankrike! Känns riktigt overkligt att jag ska dit, då ska jag kika efter studentklänning. Sedan kom jag på att jag kommer vara i Stockholm hela lördagen så det finns en risk att jag drar runt Johan på stan i alla affärer även där efter en klänning! Men roligt ska det bli!

Nu ska jag se över min budget!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards