Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Isabelle - 19 mars 2010 22:24

Äntligen är helgen här.. Nu endast 8 skoldagar kvar, det är i sig sinnessjukt! Det känns underbart. Jag jobbade idag, det gick kanonbra. Fick även reda på att jag ska få jobba måndag och tisdag också. Vilket jag ser fram emot, och så blir det pengar, pengar! Jag behöver massa pengar till Paris! Plus att jag så småningen om ska flytta till en trea med Johan och även då behövs pengar.


Ikväll har jag gjort cheesecake, och klockan är redan halv elva. Vilket är sjukt eftersom jag tyckte klockan var fem nyss. Men jag har lite konstigt tidsbegrepp pga att jag jobbade till 19, sedan åkte vi och handla, åt middag och åkte hem och duscha åh greja. Där tog tiden vägen! Sen gjorde jag ju den avancerade efterrätten, som står i frysen, det ryktas om att den ska stå där fem timmar. Men så blir det nog inte, inte i det här fallet. Den får kanske stå en halvtimme till sen ska jag kika om den är hård så ja kan äta den!


Nu blir det ett gammalt avsnitt av "Dating in the dark" det är alltid lika roligt att se hur ytlig alla är, när dom dumpar varandra för utseendet! I like! HAHA! Sånt kan jag skratta till. Hoppas jag får mig ett gott skratt såhär på en fredag kväll. Tycker givetvis synd om dom också, lite empati har jag. Men inte mycket.

Törstig!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards