Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Isabelle - 14 mars 2010 10:27

Välkommen vecka 11 som smyger sig på! Här är en liten veckoplanering.


Måndag - Skolan börjar igen som vanligt, efter det ska jag nog gå på stan och prata med banken angående att ta ut pengar/betala med kortet utomlands. Samt att jag får lön.

Tisdag - Ingenting speciellt

Onsdag - Ingenting speciellt

Torsdag - Först skola, sedan jobbar jag 15-20!

Fredag - Tandläkaren, skolan, jobb 15-19!

Lördag - Smider några småplaner, men det återstår att se vad som händer.

Söndag - Träning och viiila!


Utöver det ska jag även försöka träna så mycket som möjligt! Även plugga på eventuella läxor.

Men innan den nya veckan börjar måste vi ju klara av denna härliga söndag, men det vackra vädret! Och min söndag denna vecka bjuder på 2-års kalas för Meya, sedan ska vi nog gå och se på bio ikväll. Efter det ska jag SOOVA. Det ryktas även om att klockornas ska ställas fram en timme.

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards