Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Isabelle - 12 mars 2010 10:52

  Idag är det kronprinsessans namnsdag, grattis! Även grattis till alla andra Victorior!



/Izzuz

Av Isabelle - 12 mars 2010 10:37

God morgon!

Nu är det dags för freeedagsmyyyys, om det så är det sista jag göööör!!


Ja nu är det fredag igen, helg, ledig, skönt?! Ja! Denna fredag bjuder på en shoppingrunda, födelsedagspresenter och kanske ett par skor till mig själv. Vi får se vad som händer. Det kanske även blir en lunch där ute. Är fruktansvärt sugen på tacobar. Men det ryktas även om tacos till middag, så det får vi kanske se då hur vi gör med den saken.

Nu så ska jag göra iordning lite frukost och mysa ner mig framför något tråkigt program på TVn, sedan ska jag ringa Sikström och tjata om att åka snart.


Jag har även kollat upp min vagel på internet och läst om den och den verkar helt ofarlig. Men ska kolla upp det med sjuksyster också så jag får det bekräftat.

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards