Alla inlägg under augusti 2010

Av Isabelle - 3 augusti 2010 18:19

Ja idag har det varit så fruktansvärt stressigt på jobbet, man blir nästan svimfärdig! Men hann med otroligt mycket idag må jag säga.. Röjde upp och gjorde plats åt nya varor imorgon.. Som sagt gick det fort och kanonbra idag, tiden gick väldigt snabbt.. Imorgon jobbar jag 14-18 hoppas det går lika bra då!


Nu snart ska vi se när Jens spelar och Sanne sjunger! Ska bli jättekul, jag har ännu inte sett dom live! Dom börjar spela klockan 19.00 Efter det skulle man haft sig lite middag, men det är frågan om man hinner det innan man måste lägga sig och sova! Ska snart börja gå ner mot stan.. Blir det lite promenad där! Gick till Birsta idag, riktigt skönt.. Men var FRUKTANSVÄRT trött i morse. Trodde inte jag skulle kunna kliva upp. Aldrig varit så trött tror jag haha..

Aja, nu stan! Ha en bra kväll! /Izzuz

Av Isabelle - 1 augusti 2010 10:54

Insåg alldeles för några sekunder sedan att det faktiskt är 1/8 nu.. Hmm, augusti har börjat.. Känns inte helt okej! Sommaren är slut och snart börjar skolan igen.. Haha just det, jag har ju tagit studenten och är arbetslös.. WIIIEE! Eller?! Hmm.. Panikångesten börjar smyga sig på! SÖKA JOBB SÖKA JOBB SÖKA JOBB! Plugga vidare?! Vad vill jag egentligen? Jag vill jobba inom handels, men samtidigt vill jag ju ha jobb nu och det lär ju inte vara så aktuellt.. Aja en sak i taget.. Har ju faktiskt jobb 2 veckor till och några helger framöver.. Sen tar jag lite semester! Har 3 veckor att ta ut.. Efter DET kan jag börja oroa mig!

Nu jobb!

Av Isabelle - 1 augusti 2010 10:51

Nu bär det av mot Birsta city för lite jobb mellan 12-15, hoppar in extra idag!  Undra om det är mycket folk och bilköer?! Hmm, sånt gillar jag inte riktigt.. Ibland kan det vara mysigt men känner inte för det idag! Sen efter jobbet åker vi som sagt till moster, hemma ikväll..


Btw Eva, det där med läskiga typer har du rätt i.. Synd bara att jag ALLTID råkar ut för dom!


Ja det tar nog inte längre än en minut att läsa detta inlägg.. Kort och bra för en gångs skull!

Ha en bra dag! /Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards