Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Isabelle - 1 oktober 2011 16:34

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!


Hej mina älskade bloggläsare! Idag har vi sovit ut litegrann och sen åkte vi och städade bilen och bytte olja. vi höll till hos Christian och Tonya, tack för det!! =) Och ikväll är vi bjudna på middag =) Kommer bli jättekul!! 


Idag är det den första oktober, belive it or not! Och lördag, tänk va härligt med lördag! =) Höst på riktigt! Ska sminka mig snart, och så ska vi åka och handla lite sen åka tillbaka till Tonya och Christian =) 


Imorgon ska vi gratta mammas kille, Kalle som fyller år på måndag =) Kul att åka och hitta på saker tycker jag, blir en liten roadtrip till landet ;D Och på måndag har jag tid hos tandläkaren, då ska tandstenen bort!! Och på torsdag ska jag på arbetsförmedlingen och träffa nån sån där coach och säga att jag inte behöver träffa dom förrän i januari typ ;D Jaja! Visst kan jag träffa den, kanske är någon trevlig typ =)


Jag uppdaterar er ju eftersom om mina otroligt intressanta äventyr. SÅ nu ska jag faktiskt lägga ner kameran och sminka mig så vi kan åka snart! ;D Lovar, ska ta en egobild! ;D


Ha en fantastisk lördag! Min har börjat alldeles ypperligt, hoppas det fortsätter i rätt spår =)

Ovido - Quiz & Flashcards