Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Isabelle - 4 oktober 2011 20:10

Hurrni, jag har börjat blivit pepp! Till helgen är det två (förhoppningsvis) fester! Och jag har börjar fundera ut vad jag ska dricka. Det lutar åt fruktvin, var ett tag sedan! Why not?! Jo, så får det bli!! Och fester innebär att det är någonting speciellt som ska firas (ja inte nödvändigt vis, men i detta fall) SÅÅÅÅ.. Presenter ska inköpas. Det ska jag lösa imorgon! Ska planera med mina giirls på dagen och på eftermiddagen shoppar jag och min älskade! =)

Fest innebär och något att ha på sig!! Och det har jag inte, bara massa tråkiga saker. Så jag ska kika runt på stan på torsdag tror jag och se om jag hittar något snyggt, nytt, nice!! (förmodligen inte)


Nu till dagens dag! Idag är det tisdag, REDAN tisdag! Begriper ni? OCH dagens roliga nyhet! Igårnatt gick jag ner 0.4 kilo (i sömnen alltså) och idag under dagen 0.2 kilo! SÅ 0.6 kilo, då borde det vara mer imorgonbitti?! Eftersom man alltid väger mer på kvällern efter alla frukostar, luncher och middagarar + alla liter vatten?!?!? Ja jag är iallafall as nöjd! Och hör och häpna!

Idag gick jag över en miiil! Typ 1,3 blev det! Gick hemifrån till Birsta, och sen vidare till Sandra och Tonya som bor i Finsta! 


OCH inte nog med min promenad idag! Jag har även tränat ett aerobicspass! Känner mig så duktig! =) Och igår så tränade jag ju också och joggade! Jaja =) Imorgon blir det VILA! Eller en liten prommis från Birsta till giirlsen! Sen får det vara nog! För imorgonkväll ska det shoppas, sen ska det tittas på min efterlängtade bonde som inte visades förra veckan pga IDOL.. MEN imorgon så ska vi seee!!!


Nu ikväll blir det film-mys i soffan! Och sen så ska jag sova! Vill inte sova bort hela morgondagen! 


Idag är det ju kanelbullens dag, och det firades genom att baka kanelbullar hos Sandra! =) Åt även nån, säger inte hur många =/!!


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards