Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Isabelle - 6 oktober 2011 19:04

Varför ska jag överanalysera allt?! Kan jag NÅGON gång sluta tänka?! NÄ! Och när jag väl börjat tänka på något, då äre kört!

Igår var det bonde söker fru, och så var jag hos Sandra och Tonya var där =) Och så vilade jag och så handlade jag och min älskade i Birsta.. Hände inte så mycket mer. Köpte hem en Pepino ifall att.. 


NU till mitt funderande! Jag ska ju gå ner i vikt är det tänkt, och dricka alkohol och läsk, saft, ja ni vet, ALLT förutom vatten! Är ju så onyttigt. 1000 kalorier i vin typ, haha jo man tackar. Då äter jag hellre en pizza.. Och INGET av det är nyttigt. SÅ ingen pizza, och ingenting att dricka?! Ska jag offra mig och köra på två fester? Iof dricker jag ju bara halva vinflaskan isf och då är det "bara" 500 kalorier, men det är ÄNDÅ 500 ST!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja jag ska fundera igen över natten.. Kanske jag dricker halva ena dagen så får Johan ta resten på lördagen? Eller?! Jaja, jag ska klura på detta..


Nu ska jag snart åka och träna step med Magda.. AS JOBBIGT pass, jag hoppas jag inte snubblar idag ;D Jag väntar på den dagen! Det går så fort, man hinner typ inte med, men samtidigt hinner man med. Kanske jag som inte lyfter riktigt på fötterna när jag börjar bli trött? haha jaja inte snubblat än iallafall ;D 


Imorgon är det helg!!! Imorgon på dagen ska jag och Tonya träna lunchpass är det tänkt, då blir det promenad dit och buss hem! Nu när jag är så duktig med träningar etc, känns det bortkastat att dricka i helgen?! Eftersom det känns som ALLT blir förstört.. Jag kan ju spara vinet tills någon annan helg =)? Jag har ju faktiskt askul ändå! Haha..


Haha gillar att jag resonerar med mig själv här!?! 


Var föresten på jobbcoach-träff idag. Det gick bra, lät som att det inte skulle bli någon större plåga.. Fick två "läxor" som var lätta.. Så dom är gjorda! Hehe skönt!

Imorgon är vi bjuden på inflyttningsfest och på lördag firar vi Calle och Olsson som har fyllt/fyller 25 =) Det blir niice! Och på söndag har vi tvättstugan och så ska vi väl städa. Måste även fixa lite andra grejer.. 


Nog med tråkigheter för idag! Nu ska jag göra mig redo för träning (as drygt att träna klockan 20.00 på kvällen, då vill man mysa framför TV'n!!!).


BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards