Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Isabelle - 26 oktober 2011 19:19

Ja jag har ju köpt tomtar ÄNTLIGEN.. HÄR är mina söta tomtar!


 



Och så har jag tänkt ha en förstoring på mig och Johan ovanför sängen, så har hängt dit ramen nu.. Ni lär ju få se sen med rätta bilden i, men jag hade tråkigt så här får ni se innan =D


   


Jag har även slagit in de två första julklapparna. Och så har vi allmänt KAOS i lilla rummet nu. Julpynt och gardiner och grejer som väntar på att få komma upp. Alla tomtar, ljusstakarna som jag hittade igen. Ja ni ser ju själva ;D Jag vill även tillägga att jag HATAR att ha rörigt hemma!




Ljuslyktan där ska jag hänha i hallen =) Kommer bli FIIINT!


Nu sitter jag och myser i soffan, har tänt ljus! Räknade ut att jag har 15 värmeljus tända åt gången i vardagsrummet.. Det innebär att en påse med 100 st går åt rätt fort. Så, jag måste köpa en! Räcker till en gång till nu! Tänder ju inte varje dag, men någon gång i veckan =)!! Blir ju mer nu när det är mörkt också. Har även 6 st blockljus! ÄNTLIGEN lite värme!! Är så kallt i lägenheterna här!


Expedition julhandel börjar på torsdag.. Dvs, imorgon!


Jag ska köpa:

  • Adventsljusstake + ljus + siffror + mossa + svampar/krimskrams 
  • 4 st ljusstakar
  • gardiner till köket
  • vita lyskvistar
  • glöggmuggar + skålar
  • kanske en girlang, blivit sugen på det!
  • ljus till kandelabern
Det jag kan komma på för tillfället, har ju tomtarna nu =)!!
Imorgon ska jag jobba 10-14, sen SHOPPAAAA!!
Av Isabelle - 26 oktober 2011 15:33

Att putsa fönster när det är dimma och jäkligt blött i luften var visst ingen bra idé? Blev SÅDÄR. Men mycket bättre än innan, ni skulle sett hur det såg ut! Det var hemskt! Jaja lite bättre är det iallafall =)!

Idag köpte jag fler tomtar, kommer kanske bild om ni är snälla. Beställde även förstoringar på mig och Johan igår som ska sitta i sovrummet! =) Satt upp ramen iallafall, ska bara i med kortet när det kommer. Och i hallen tänkte jag ha ljuslyktan men då måste vi borra ett liiitet hål bara ;D Får göra det imorgon kanske!


Nu kollar jag på topmodel sen så ska Johan ha hit sin bror så dom ska spela lite TV-spel, jag vet inte riktigt vart jag ska gömma mig då ;D Kanske det blir att kika runt på internet?! Heminredning?! Leta julgardiner!!! Vi får se!! Ska nog tända lite ljus här hemma, är så KALLT! Och ikväll är min bonde!


Nu tv!

Ovido - Quiz & Flashcards