Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Isabelle - 13 oktober 2011 06:46

Som ni märker har jag haft fullt upp! I måndags och tisdags så var vi hos min kollega och hjälpte henne med några grejer det tog sin tid kan man ju säga. Och sen så har jag jobbat måndag-onsdag , jag jobbar även idag och imorgon! Idag börjar jag sjuuukligt tidigt.. 08.00 ;D haha! Men det är skönt att börja tidigt, I LOVE IT! Då går tiden så fort.. VIPS så är det lunch, och sen går man nästan hem ;D  Plus att det är så mycket att göra på jobbet nu framåt jul! 


Har inte tränat sedan förra step-passet tror jag, men ikväll blir det step igen! Sen ska jag snubbla ner i sängen, för jag börjar 08.00 imorgon igen =)! Hehe på lördag ska jag sova ut! Men jag sover så otroligt bra på natten när jag har jobbat, eller när jag har tränat :D Och idag gör jag båda så det känns bra!


Inatt blev jag misshandlad. FYYY VILKEN HEMSK DRÖM JAG HADE!!! Det var så otroligt skönt att vakna och ligga där bredvid min älskade Johan! Och så var allt som vanligt. Tack gode gud! 


Nu måste jag snart gå och fixa till mig lite, så jag kan åka till jobbet! =) Ha en bra dag allesammans! Jag tror att min kommer bli kanon!!! =)


Ovido - Quiz & Flashcards