Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Isabelle - 14 oktober 2011 07:01

Hurrni, friends! It's fridaaaaaaaaaaaaaay!!!!!!!


Igår hann jag med otroligt mycket känner jag, jag jobbade ju några timmar så det var inte mer än rätt! Hehe.. Hoppas på att hinna med minst lika mycket idag! =) Tror denna dag kommer att gå fort eftersom vi har så sjuuukt mycket att göra! Börjar 8 också och då känns det alltid som att det går snabbare. För dom två första timmarna bara rinner iväg! Sen är det bara 8 kvar ;D haha.. 


Igårkväll var jag på Step, så jääääkla bra pass! Man har flåset uppe hela tiden, och det är så otroligt skönt efteråt! Imorgon ville syrran ha med mig på skivstång, men jag gillar inte dom typen av pass.. Vi får se hur det blir med den saken! 


Jaja, fredag idag, 3 minusgrader och jag tänkte bjuda er på en partylåååt. Den här är ju bra skön!


Ovido - Quiz & Flashcards