Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Isabelle - 9 oktober 2011 19:16

Försöker tänka mindre, allt löser sig alltid! Så är det faktiskt! På ett eller annat sätt! =D


Det är söndag idag, det innebär tvättstugan (check), byta sängkläder (check), storstäda (check), laga mat så det blir matlådor (check) och slappa och ta det lugnt mellanåt (check).. Har varit en bra dag, hunnit med mycket ändå känner jag =)! Myspys söndag, och vet ni vad ;D Vi sov till 13.30, eller jag gjorde, Johan låg och läste.. Sen var jag så illa tvungen att kliva upp! Tvättstugan hade vi ju 14.00


I fredags så var vi åp inflyttningsfest hos Patrik!! Hur nice som helst. Och bingo hade han ordnat till och med! Jag är sjukt allmänbildad och ändå vann jag inte, MEN det var ganska nära ;D HAHAHA Inte!! Det låg mellan Christian och Jacob och Jacob vann!! =) Han vann en drake! Haha! Söt faktiskt! Hoppas han har den framme!

Plus att vi spelade singstar! Jag är as grym, INGEN vann över mig! Jag vill inte skryta eller så men ;D Sebbe och jag var ett bra singstar-team, hade varit roligt att höra hur det lät på riktigt! HAHA!


   


Igår så var vi och firade Calle och Johan (Olsson) som fyller/har fyllt 25 =)! Så det var 50-års kalas hehe! Vi var i Thors lokal på Alnö, bra lokal om man ska vara MÅNGA. Vi var inte så många, men det funka bra ändå =) Skönt att slippa stöka ner hemma! =) Det var trevligt, jag körde! Det hoppade rådjur över vägen 3 gånger, och det var kallt! Sammfattning av gårdagen hehe! Här kommer några få bilder.. Måste bara tillägga, Sandra jag älskar bilden på dig, du är jättefin!! =)


          

Bilderna får tala för sig själva ;D Tog inte så många fler bilder! That's it.. =)


Nu till morgondagen! Jag planerar ju alltid!

Imorgon var det meningen att jag skulle träffa en jobbcoach, men så blir icke fallet. Ska ringa och ställa in imorgon klockan 10. Jobbar nämligen 10-17! Vad morgondagen har att erbjuda på jobbet vet jag icke, men det går nog fort =)!

Sen ska vi bort en sväng, och sen hem och slappaaaa!! Och på tisdag borde jag träna för på onsdag blir det ingen träning, då ska jag mysa med min älskade mer än vanligt!!! =) Vi tar det som det kommer! ;D


Ha en bra vecka allesammans, jag har redan snart helg igen (planerat ända till helgen så det känns som veckan kommer flyga iväg! Inte omöjligt)!!

Ovido - Quiz & Flashcards