Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Isabelle - 23 oktober 2011 18:29

Nu har jag fått några bilder av Sandra F =) Så här ska ni få se. Vi hade gått ihop och köpt en body/klänning som vi designade tillsammans. Såhär fin blev den..


   

Och så gissade vi hur lång hon kommer bli, hur mycket hon kommer väga och när hon kommer ut =).. Jag tror stenhårt på den 28! haha! Så, vi får se vem som har rätt då ;D Eller snarare, vem som kommer närmast, inte säkert någon av oss har rätt hehe!


 

Och så gjorde vi bäbisar av lera. HAHA jag gjorde den blå, Sandra B den röda, Tonya den gröna och Sandra F den gula.. Här är en före bild (när dom precis var klara) och en efterbild, hur dom såg ut imorse! Hehe..


   

Haha ja det var roligt! =D Tack för bilderna Sandra!!! =)


Nu har vi tvättat klart, och hälsat på hos Johans farmor och farfar! Blev bjuden på middag, jättegott var det! MUMS! Och efterrätt och grejer. 


Håller på att kika på julgardiner till köket nu, inte lätt! Plus en massa annat pynt!


Btw, i tvättstugan var ena tvättmaskinen trasig (suck) och så var torkskåpet också felande, så tvätten var fortfarande blöt (men det visste vi om, för paret som tvättade innan informerade oss om det).. Som tur var hade vi lite tvätt idag, så det gick bra ändå! =) Fick hänga upp det i badrummet. Och på kuppen när jag skulle ta ner ställningen så rev jag ner duschslangen som sitter fast i en hållare, och hållaren som vi redan limmat en gång gick sönder =/ SÅ nu får man hålla i den igen då.. Inte visste jag att den skulle ta i när jag tog ner ställningen??!?!?! Ingen hade sagt det till mig! HAHA!


Som sagt, work tomorrow =) Sen blir det en massa shopping i veckan. Det ska köpas ljuskvistar, ljusstakar, julstjärnor, tomtar, skål för nötter, glöggmuggar + kanna, gardiner, advetsstake, och en massa annat julpyssel! SÅ nu ska jag fortsätta googla runt och se om jag dyker på något nice!!

Av Isabelle - 23 oktober 2011 13:35

Nu var det länge sedan sist igen.. Vad har jag gjort nudå eftersom jag inte hunnit med detta?!

Jo, jag skrev i onsdags, sedan i torsdag så jobbade jag på dagen, sen tränade jag på kvällen. I fredags så hade vi myspyskväll och bara tog det lugnt. Det blev liksom inte så mycket datorsittande helt enkelt! OCH igår så hade vi babyshower för Sandra. Bäbisen är beräknad till den 22/11, och jag tror att den kommer att komma ut den 28/11 =)! Vi får väl se helt enkelt ;D 

Till babyshowern har jag knåpat ihop en blöjtårta. Såhär blev den:


 

Det var med någa sockar, en klänning, en mössa, tvättlappar, gossedjur och nappar. Samt alla blöjor! =)


Igårkväll hade vi jättekul, jag hoppas tjejerna skickar bilderna till mig så får ni se hur kul vi hade ;D Haha!


Och idag har vi tvättstugan och så ska vi åka till Johans farmor och farfar och hälsa på hade vi tänkt =)! En mys-söndag helt enkelt! Och ikväll ska vi bara slappa! Jag tänkte träna, men jag vet inte. Skippar nog det! 


Jag längtar till juuul! Jag har köpt 3 julklappar än så länge! Börjar arta sig. Vill även skicka julkorten redan nu?! Men det kanske är tidigt HAHAH! Men man kan ju skriva dom och göra dom klara för skickning! Och så har jag bestämt att jag ska ha min kandelaber på bordet till jul. Kommer bli jättemyspys! Och det är en hel del som måste inhandlas! ÅH jag måste göra det snart! En månad kvar bara tills allt ska upp!


Nu ska jag kolla runt på julpynt på internet!

Ha det så bra så länge, så får vi se om det kommer upp fler bilder från igår då =)!


Btw, jobb imorgon 10.00-19.30

Ovido - Quiz & Flashcards