Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Isabelle - 18 oktober 2011 06:36

Hej hurrni! Jag har fått mitt julschema! Det ser faktiskt bra ut =) Börjar nu lite lätt med helgerna fram till jul, sen kör vi från vecka 47! Jobbar minst vecka 48, då blir det till att shoppa julklappar och baka och greja!! Och dagen innan julafton slutar jag 18.00, otroligt bra! Då hinner vi åka till mamma och spela bingolotto! ;D

Ja jag har börjat planera som ni förstår! 


Handlade ju på Ellos i fredags, jag hoppas det dyker upp snart. Skulle gissa på fredag, men gärna tidigare!! Köpt gardiner och grejer! Ska bli kul att se hur dom ser ut. LÄNGTAR tills jag får sätta upp allt! Måste kanske sys upp innan.. 


På jobbet vill jag shoppa en massa saker. En ljusstake/ljusbricka för adventsblockljus. Och så ska jag köpa mossa =D Men det kan man ju köpa vart som helst. Och så ska det köpas siffror till ljusen. Och så måste jag kolla upp om jag vill ha ljusstakar eller stjärnor eller förmodligen båda men vart jag ska ha vad ;D


Och så måste jag köpa julklappar, inte köpt än =/!!! Tar det eftersom!


Denna vecka så ska jag jobba idag, vara ledig och SOOOOOOOOOOVA imorgon! På torsdag jobbar jag igen, sen på fredag, lördag, söndag är jag ledig! Då ska vi hälsa på Johans farmor och farfar och så ska jag leka med Sandra!! Och så ska vi tvätta på söndag.. Har lite småsaker att göra!! =) Sååå det kommer bli en myshelg! =) 


Nu har jag inte så mycket mer att säga tror jag! Måste gå och borsta tänderna, och så ska jag sätta min älskade låt på repeat! Haha!


Ha en bra dag, det hade jag tänkt att ha =)! Och vill ni se massa fint julpynt så kom till Åhléeeeeens =)!

Ovido - Quiz & Flashcards