Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Isabelle - 16 oktober 2011 21:03

Glömde visa er hur tårtan blev, som jag gjorde på Johans och min dag! =)


 

Av Isabelle - 16 oktober 2011 20:54

Ja va dagvild jag var imorse! Jag var så förbryllad över att så många varit på fest (läste statusuppdateringar på facebook).. Sen kom jag ju på att det inte var tisdag, utan lördag igår! HAHA.. Jaja så kan det gå! Idag är det söndag! Jobbar två dagar till sen är jag ledig!! Och det kan INGEN ändra på! Hehe.. Den vilan behöver jag efter 9 dagar irad känner jag! Sen jobbar jag på torsdag igen ;D


Så, igår gick det as fort på jobbet.. Och idag tvärtom, det gick så jäääkla segt idag!! Men äntligen är denna dag slut! Och så har jag tränat direkt efter jobbet. Skönt, skönt. Det blev aerobics!


Nu ska jag snart sova, jobbar 09.50-20.10 imorgon! Då ska jag äta fetaostsallad till lunch har jag bestämt! GRYMT sugen på det!!!! 


Håller även på att planera julklappar, ska återgå till det nu! Hööörs! =)

Ovido - Quiz & Flashcards