Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Isabelle - 3 oktober 2011 18:01

Mina tänder är så leeena och mysiga! Känner med tungan hela tiden! HAHA! Varit på stan idag och fixat. Sen fick jag för mig att åka och träna, tänkte ställa in idag för jag ville mysa framför TV'n men nu känner jag mig mer värd myset! Gick på ett tidigt pass, så jag är hemma redan =)! SKÖNT!! Och innan passet joggade jag 30 minuter.. AS NÖJD!!!


Nu så ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag mysa till alla mina program. Ikväll är det stjärnkockarna, halv åtta hos mig, ensam mamma söker, pengarna på bordet, hollywoodfruarna.. Dvs, jag är klar vid TV'n typ 23.00 eller nåt ;D Då ska jag sova! 


Det blir ett kort inlägg nu =)!! Ni får säkert höra mer imorgon! Btw, jag har bra blodtryck! HAHA

Av Isabelle - 3 oktober 2011 09:35

Hej hopp! Godmorgon allesammans! Jag har faktiskt varit vaken sedan klockan 7 idag, för jag skulle till tandläkaren 07.50 Så nu ÄNTLIGEN har jag nypolerade tänder, vet ni hur nice det är?! Ska köpa ny tandborste på stan sedan, och så ska jag köpa någon speciell tandtråd! 


I lördags var vi ju bortbjuden på middag till Tonya och Christian! Vi fick lasagne! Jättegott! Och så hade jag och Johan med oss efterrätt, det blev marängsviss =)


Här är några bilder från i lördags! Tillåt mig att as-garva!! HAHAHA!


Först en seriös bild på mig, jag skulle ta bild på sminket! Det fick bli 5 olika ögonskuggor, brunt, vitt, svart.. alltså två nyanser av brunt och två av vitt ;D haha


 

Här är världens lyckligaste par!! =) Jag och min älskling. Haha ja, det blev den bästa bilden jag fick till den kvällen!


 


Här är en bild på mig och sötaste Sandra och lilla bäbis, men lilla bäbismagen syns inte!! =D


 


Och här mina kära vänner! VAD är det för ordspråk?!?! Skulle nästan kunna sätta 10.000 på att ingen av er vet vilket ordspråk det är ;) HAHA! Och det är Patrik som är Picasso! Vi körde rita och gissa. Nå, här kommer den!! Rätt svar finner ni längst ner i detta inlägg!




   
Återigen, HAHAHAHA!!!


Sen fick jag även en bild på Christian när han visar någonting när vi körde charader! ;D


 


Haha ja, det var otroligt roligt. Gud vad jag skrattade!! =) HAHA..!


Nå, sen igår så var vi och firade mammas kille som fyller år idag! Det var myspys, och så fick vi rasta mig lite och åka till landet hehe.. Jag som gillar att hitta på saker =) Och så bjöd mammsen på smörgåstårta och middag! Och så trädde jag kusin Patrik som jag träffar typ en gång om året! KUUL =) (han bor i Norge och var påväg hem igen och svängde förbi)


Senare idag så ska jag ner på stan igen och kika på några grejer. Måste även köpa mys-vantar för NU äre kallt!! Snart kommer det säkert snö! As kallt!


Sen vet jag inte what to do! Ikväll är det tv-kväll iallafall =)


Nu till rätt svar. Orspråket som Patrik skulle rita var "Hungriga hundar jagar bäst".


Ha en bra dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards