Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Isabelle - 1 juni 2011 15:40

Hej hopp! Halva dagen avklarad.. So far so good.. Än så länge har det gått snabbt, varit trevlig och varit sysselsatt.. Btw, jag klev upp 10.55 idag! HAHA hur nöjd är jag inte med det då?! Så SKÖNT!


Såhär ser jag ut idag! Måste bara tillägga att jag är jävulskt nöjd med ögonskyggan idag, skitsnyggt! =)






Syster tar emot en "pin" och ett diplom =)





Nu snart ska vi äta middag, bejbin måste bara komma hem först! Jag ska börja lite lätt, idag blir det tacos! Sen ska vi åka till Hanna och fira henne! Hon tar också examen idag.. STOOOORT GRATTIS till syrran och Hanna! Duktiga ni varit =)! Hihi föresten så tyckte jag att jag fick till Hannas present lite fyndig ;D Nästan lite FÖR fyndig ;D

Har nu bestämt att jag ska dricka ikväll.. Haha efter mycket övervägande! Ska det firas så ska det!


Bilder från kvällen kommer tomorrow misstänker jag! Om det inte blir inatt?! Ibland slår det ju slint alldeles och så får jag för mig att blogga mitt i natten.. Vem vet?!


Jaja, nu tacos!

Av Isabelle - 1 juni 2011 11:27

Idag är det första juni! SOMMAR! Synd bara att det inte är så klockrent väder.. Åh va roliga grejer jag har att se fram emot dessutom! Hela den här veckan, allt som är kvar snarare! Händer någonting varje dag, I LIKE!!! Och så hela nästa vecka när jag har semester med min älskade och sen åker vi ju utomlaaaands! Jag kan inte fatta det.. Och lite panik har jag börja få också! Jag har ju inte packat någonting än!! AAAAHH!! INGENTING har jag packat!


Åh första juni gjorde mig glad! Haha.. Måste även göra mig klar, ska åka runt 13.00 Har ingen koll på tiderna känner jag, men de blir väl bra! Undra om jag hinner fixa frissa + smink för ikväll nu eller om jag ska vänta till efter middagen?! Kanske hinner fixa håret iallafall.. Ja jag hinner väl inte fixa någonting alls så länge jag sitter här.. Så BYYE!!

Ovido - Quiz & Flashcards