Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Isabelle - 3 juni 2011 16:57

Hejhej, jag kan ju meddela att jag är SÄMST på 50/50 övningar.. Haha bara som ett exempel, VARJE gång jag ska lägga in bilder med kameran så provar jag fel håll på kontakten först.. Och det slår aldrig fel!


Jaja, vår onsdag (eller fredag, kändes som fredag) så kollade vi på syster ju och sen åkte vi till Hanna på kvällen. Väldigt rolig kväll =)!! Det bjöds på vin och smörgåstårta, kan vara den godaste smörgåstårta jag någonsin ätit! Fruktansvärt god var den! Iof lite kladdig, men det är bara mums ;P

Och här kommer några bilder från den kvällen!


Haha vad är det med mig?! Gud va jag såg allvarlig ut!



Hanna, värdinnan! =) Lite paketöppning..    Brudarna på balkongen!

  Haha såhär glada är Fredrik och Johan då dom träffar varandra.. Johan ser onekligen gladast ut! HAHA!

 

Och sån här torr hamburgare åt Johan innan vi åkte hem på kvällen! HAHA! Jag tyckte även ostskivan var lite smål! Men men, tur jag slapp äta den där.. Min hamburgare bara rann det dressing om.. MUMS! =)


 


Och sen till torsdagen (gårdagen, eller söndagen?!) då tog vi det lugnt.. Vi gick och hämta bilen, och blev även chaufför och skjutsade hem Fredde, Jennifer och Jonas =)! Och sen så åkte jag på middag med Åhlénsarna, vi skulle tacka av bästa Kim! Och Kim, du ska veta att Åhléns Birsta är INGENTING utan dig! Man kan väl tycka att jag låter negativ, men du gör alltid mina dagar när jag kommer till jobbet! Du är en sån ärlig och hjärtlig människa! Du vill alltid allas bästa, nätan lite FÖR snäll ibland =) hihi! Jag kommer komma och hälsa på dig i stan mååånga gånger! Och på fritiden är du GIVEN! Du är alltid välkommen hos mig och Johan det vet du!


Bjuder därför på en bild på mig från gårdagen! HAHA =) (fick inte lägga upp någon bild på Kim med uppsatt hår så jag tog inte ens någon, jag får väl lyda! Och tog bara två andra, och ingen av dom blev nå vidare!)


 


Och idag, fredag så har jag tagit det lugnt.. Och så blev det en sväng till Birsta.. Kom hem med två par skor! Och en blombukett till min älskade pojkvän! Han har nämligen semester nu fem veckor!!!! =) MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!


Nu ska vi åka och äta middag!

BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards