Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Isabelle - 30 juni 2011 21:31

New day ja, verkligen. Ja tack! Den här dagen var HEMSK! Det enda bra idag var min glass-stund på Akademibokhandeln med Sikström.. Haha.. Jag stod där lite ledigt och åt glass.. Resten hade jag gärna skippat! FY FY FY FY!!!! Ni som jobbade idag vet ju hur mycket vi hade att göra.. Plus att mitt ben värker! Jag har ett jättestort myggbett (som jag ALLTID får) men jag har fått ovanligt många i år hittills.. Bådar INTE gott! Då har inte ens bromsarna kommit än vad jag sett.. Förr i tiden blev det bara sådär av bromsen, men nu verkar det även bli så av myggorna.. Not so good! Gör väldigt ont och kliar nå fruktansvärt! Plus att det går upp i knävecket så det gör ont när jag böjer på benet.. *klagar lite mer så kanske ni tycker synd om mig*


Hoppas på att morgondagen blir bättre, men det kan jag nog säga redan nu att den blev 10 gångern värre än idag! Jobbar 12-20 även imorgon! Sen är jag faktiskt ledig på lördag, HÖR OCH HÄPNA va underbart!!


Nu får ni inte läsa nå mer för jag är arg och grinig!

Av Isabelle - 30 juni 2011 10:29

Ny dag, nya möjligheter! Det sägs så iallafall.. Och nog stämmer väl det! Idag ska jag jobba heeela dagen lång! Och det hade även solen tänkt att göra.. SYND! Sen ska det regna fredag och lördag, och jag är ledig lördag givetvis!


Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Håller mig kort såhär på morgonkvisten! Ha en bra torsdag! Får ni tråkigt så kom och shoppa vet ja!

Ovido - Quiz & Flashcards