Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Isabelle - 8 juni 2011 15:37

Hejhej! Ja som jag planerar nu inför resa och allt, måste köpa lite grejer som fattas också. Och imorgon efter tvättiden ska det packas, sen ska vi åka till Härnösand och fira Tobbe som tar studenten!

Ja gud va jag planerar ska ni veta! Jag kollar på vädret och tänker efter vad jag ska göra alla dagar i Turkiet. Fel att ta det som det kommer?! Nej nej, måndagen ska det regna det innebär shopping! Och det innebär pressa och lapa sol på söndagen! ÅH VA JAG LÄNGTAR! Snart åker vi!!!


Idag har jag och min godis varit till Högakusten och myst på på berget där! Jättemysigt var det! Och så var vi på dollarstore och handlade lite nödvändiga saker! Och nu har vi kommit hem.. Åh va varmt och skönt det är ute! Helt fantastiskt!


Bilder från idag:


           


Och idag fick jag skattepengarna, PRISA GUDARNA! Känner mig rikare än vanligt idag! Skönt, skönt, det var dom fickpengarna till Turkietresan! Tackar, tackar! Fick även en räkning från Folksam.. Inte lika kul men nu är jag försäkrad om någonting händer! =)


Här är en härlig bild på min älskling när han tycker att vi har jätteroligt när vi spelar Domino! HAHA det var faktiskt roligt men enligt bilden ser det icke ut så!


 


Hehe och så har jag även bilder från i helgen när vi firade Fredrik. Hade DOCK slut på batteri i kameran men bjuder på nån bild iallafall! =)


       


Nu ska vi snart äta middag, blir rester sen igår!

Och så ska jag fortsätta mitt planerande..


SÅ!

Imorgon blir det tvätta, städa, fixa, packa, byta handväska, shoppa, Härnösand och fira!

Fredag blir det sola och steka, sen middag och kanske någon uteservering, SAMT vara nervös är med i min plan!

Lördag morgon tar vi tåget mot Arlanda och sedan flyget vidare till Turkiet!


Have a nice evening! =) Vi ska btw hämta ut paket på posten, Johan har ju beställt en digitalbox, nu har vi ALLA kanaler en vecka! Passande att vi åker bort då! HAHA.. Slår aldrig fel!

Ovido - Quiz & Flashcards