Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Isabelle - 4 juni 2011 17:20

Hejhopp!

Ja nog allt ska jag visa er! Angående "utmaningen" så står det stilla, och kommer väl inte bli så mycket förändring, eftersom jag lär gå ner nu till veckan men dom går jag nog upp igen i Turkiet, så jag uppdaterar er nästa gång efter Turkiet med detta då jag äntligen kan börja på allvar efter alla all inclusive resor! =) Hehe.. Man måste få unna sig när man har betalat för det!! Ser jag fram emot, jag är väldigt peppad ska ni veta, nu jäklar! Och nu är min älskade ledig en vecka med mig så nu ska vi promenixa =) Får vi se sen vilken väg jag tycker bäst om så kan ja ta den.. Gillar ej att utforska själv ska ni veta.. Jag är ingen sån som bara vill gå ut själv och se vart man kommer om man tar en speciell väg.. Skulle ALDRIG falla mig in.. Jag vet inte vad det beror på, om jag är rädd att gå fel?! Eller om jag, ja jag vet inte! Konstigt ändå.. Jag vill väl veta vart man kommer, men jag är ju en planerare ;P Får utforska lite med Johan först hehe! Tryggast så!


Jaja, pepp är jag iallafall, jag ska allt visa er! Nästa sommar är även jag fit for fight!


HAHA btw, creepy, idag så var jag åh älsklingen ut och åkte en sväng, så satt vi vid ett bord och prata lite, och helt plötsligt så gjorde de ont i knävecket, och så kollade jag så hade jag blivit biten av nåt.. Väldigt konstigt, det var någon arg kuse som bet genom leggingsarna till åh med. Så jag fick ett stort utslag, (reagerar alltid mycket på alla små djur), men nu är det mindre, jag har inte kliat någonting så det gick bra.. Alla småkryp gillar mig, måste ha nå mumsigt blod!


Kollade igenom mitt fotoalbum med framkallade bilder förut.. Och jag tänkte på att jag inte har NÅGON bild på jennifer och fredrik tillsammans hehe ;D Skandal! Det ska jag måsta ordnatill ikväll! 


Nu har jag precis fixat lite, sminkat mig.. Jag kände inte för att ha värsta klänningen idag heller, så får bli en skön svart klassiker! Funkar väl.. Smink idag så har jag svart och vit ögonskugga, favvon ;D Hehe.. Ovanligt att se mig i det va?! Vi ska få skjuts av Carl så nu väntar vi bara på att han ska ringa så får vi se när vi åker då =) Lär väl bli ganska snart I think! =) Söt Carl som skjutsar!!


Imorgon ska vi kolla på när syrran har match, börjar 12.00 så det blir nog inte så JÄTTESENT idag, så vi hinner sova en stund innan hehe..


Ha en nice kväll! Det tänkte vi ha!

Ovido - Quiz & Flashcards